Cena szkolenia
Data szkolenia: 12 maja 2025 r.
Czas trwania: 60h | 3 dni (9:00-15:00)
Forma szkolenia: stacjonarnie/online
Cetyfikat: AUTOCAD CERTIFIED USER
3650 zł
Topics | Vocabulary/ Areas/Structure/ Pronunciation |
Functions |
---|---|---|
Company Structure | Job titles. Departments. Present Simple |
|
Meetings | Vocabulary for organising meetings (minutes, secretary, chair, etc). Phrases for meetings. Conditionals. Modals |
|
Telephoning | Phrases for telephoning. Politeness. Modals (Could I, Would you like to, etc). Pron: Spelling names, addresses, etc |
|
Financial English | Talking about cash flow. Profit and loss accountants. Terminology of finance |
|
Socialising | Phrases for greetings, introductions, partings. Lexis for hobbies, interests, family. Levels of formality. Present simple. Question forms |
|
Employment/ Job Applications |
Lexis of working conditions-perks, benefits, holidays, salary, income, K, promotions, etc. Comparatives. Lexis describing character – hard-working, a team player, a self-starter, etc. |
|
E-business |
Internet vocabulary. IT vocabulary |
|
Management | Question forms. Imperatives. Levels of formality in requests/orders. |
|
Business ethics | Modals. Lexis of corruption, rights, etc. |
|
Marketing/ Advertising |
Marketing Lexis – brands, awareness campaign, etc |
|
Corporate Culture/Cross-cultural relations | Comparatives. Lexis to describe personality traits. Polite language. |
|
Negotiations | Conditionals. Request, Offers. Typical phrases: starting, making offers, refusing, accepting, asking for clarification, bargaining. |
|
Describing Company History | Past tenses, Present Perfect. Key Lexis – (was) launched, was established. |
|
Presentations | Language of presentations, OHP, slides, etc.: signalling language: dealing with questions, question forms |
|
Business Writing | Language of formal and informal letters. Language for CVs (experience, qualifications, etc). Language for reports (if requested) |
|
Celem kursu jest podniesienie kompetencji językowych w zakresie języka angielskiego biznesowego na poziomie wiedzy, umiejętności i postaw. Kluczowym celem kursu jest praca na postawach, często w nauce języka obcego towarzyszą nam ograniczające przekonania, lęk przed oceną czy popełnianiem błędów, warto więc rozpocząć naukę od przyjrzenia się swojej postawie.
Często sama wiedza i umiejętności nie wystarczą, żeby posługiwać się językiem obcym, potrzebujemy czegoś więcej, pewności siebie, wiary i zaufania w swoje możliwości. Praca na postawach, praca na mocnych stronach to kluczowe założenia kursu, którego celem jest komunikatywne posługiwanie się językiem angielskim biznesowym – Business English.
Kurs obejmuje także pracę w oparciu o cztery podstawowe kompetencje językowe: mówienie, słuchanie, pisanie i czytanie, ze szczególnym uwzględnieniem kompetencji mówienia i słuchania, które są ze sobą nierozerwalnie połączone.
Autorska metoda nauczania języków obcych – coaching językowy (www.coachingjezykowy.pl) oparta o:
Wiemy, że wykwalifikowana kadra to klucz do sukcesu przedsiębiorstwa, dlatego od ponad trzech dekad doskonalimy sztukę efektywnego uczenia i organizacji szkoleń.
Ośrodek szkoleniowy posiada wdrożony i certyfikowany system zarządzania jakością, zgodny z ISO 9001:2015-10. Pomagamy zdobywać profesjonalną wiedzę oraz kwalifikacje uznawane na całym świecie.
INFO
FIRMA
Strona zrobiona w WebWave.