Zapisz się

Cena szkolenia

Data szkolenia: 3 czerwca 2025 r.

Czas trwania: 12h | 2 dni (9:00-15:00)

Forma szkolenia: stacjonarnie/online

skuteczna komunikacja i budowanie relacji

05 maja 2025

Sztuka komunikacji i negocjacji

1320 zł

Zakres szkolenia

Komunikacja interpersonalna

  1. Czym jest komunikacja interpersonalna?
  2. Typy osobowości a styl komunikacji
  3. Poznanie swojego stylu komunikacji
  4. Komunikacja niewerbalna
  5. Bariery w komunikacji społecznej i ich przezwyciężanie
  6. Słuchanie jako element komunikacji
  7. Elementy asertywności w komunikacji
  8. Konflikty jako skutek trudności w komunikacji
  9. Wywieranie wpływu na innych poprzez komunikację

 

Negocjacje

  1. Dlaczego kompromis nie jest dobry – jak budować optymalne rozwiązania
  2. Jak uchronić się przed zawarciem niekorzystnego porozumienia
  3. Przełamać impas – Zmiana perspektywy negocjacyjnej
  4. Skuteczne przekonywanie i perswazja:
  5. Pacing i leading – dostrajanie się i prowadzenie
  6. Przeramowanie
  7. Kotwiczenie – uzyskiwanie dostępu do reprezentacji doświadczenia
  8. Język perswazji – ukryte pytania, postulaty konwersacyjne, truizmy, presupozycje
  9. Formy nacisku negocjacyjnego
  10. Techniki negocjacyjne – wiedza jest twoją najlepszą obroną.

Szkolenie kierowane jest do osób, które poprzez efektywną komunikację chcą zwiększyć własną skuteczność w przekazywaniu informacji oraz słuchaniu innych, aby jak najbardziej efektywnie realizować zadania wymagające współpracy z ludźmi.

 

W trakcie szkolenia uczestnicy przećwiczą w formie warsztatowej umiejętności niezbędne dla maksymalizowania korzyści w sytuacji negocjacyjnej: prawidłowego konstruowania celu, określania BATNY, oraz umiejętności zmiany perspektywy negocjacyjnej. Zadbamy też o negocjacyjny arsenał: w części poświęconej przekonywaniu i językowi perswazji zajmiemy się wykorzystaniem w negocjacjach wiedzy oraz technik z zakresu neurolingwistycznego programowania. Popracujemy nad paletą technik negocjacyjnych każdego uczestnika, by zapewnić zarówno wzrost własnej skuteczności, jak również odporności na techniki manipulacyjne oponentów.

 

 

Kurs polecamy

  • Menadżerom i liderom zespołów – dla efektywnego zarządzania zespołem i rozwiązywania konfliktów.

  • Pracownikom działu HR – do skutecznego komunikowania się z pracownikami i rozwiązywania problemów wewnętrznych.

  • Sprzedawcom i specjalistom ds. obsługi klienta – do budowania relacji z klientami i rozwiązywania problemów.
  • Każdemu, kto chce poprawić swoje umiejętności interpersonalne – umiejętność efektywnej komunikacji jest przydatna w każdej sferze życia.

O szkoleniu

Co nas wyróżnia?

35 lat doświadczenia

Wiemy, że wykwalifikowana kadra to klucz do sukcesu przedsiębiorstwa, dlatego od ponad trzech dekad doskonalimy sztukę efektywnego uczenia i organizacji szkoleń.

Certyfikat jakości ISO

Ośrodek szkoleniowy posiada wdrożony i certyfikowany system zarządzania jakością, zgodny z ISO 9001:2015-10. Pomagamy zdobywać profesjonalną wiedzę oraz kwalifikacje uznawane na całym świecie.

Zapisz się na szkolenie

Imię i nazwisko
Email
Numer telefonu

Wiadomość

Wyślij
Wyślij
Form sent successfully. Thank you.
Please fill all required fields!

Subskrybuj nasz newsletter, aby być na bieżąco!

Name
Subskrybuj
Subskrybuj
Form sent successfully. Thank you.
Please fill all required fields!

T-Matic Grupa Computer Plus Sp. z o.o.
ul. Malmeda 1

15-440 Białystok

 

tel. +48 85 74 89 155

email: szkolenia@computerplus.com.pl

INFO

FIRMA

Strona zrobiona w WebWave.