Logo Szkolenia T‑Matic Grupa Computer Plus

Social Media i budowanie wizerunku własnej marki

profesjonalne prowadzenie kampanii marketingowych

Młody programista z laptopem podczas nauki JavaScript, otoczony ikonami kodu

Cena szkolenia

1880 zł

Data szkolenia: 18 października 2025 r.

Czas trwania: 18

Forma szkolenia: stacjonarnie/online

29 kwietnia 2025

Skuteczna reklama w mediach społecznościowych

Media społecznościowe są doskonałym kanałem do komunikacji z klientami. Nieodpowiednie ich wykorzystanie, może jednak przynieść negatywny efekt dla Twojej firmy. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do sprawnego i profesjonalnego prowadzenia kampanii marketingowych w mediach społecznościowych.

 

Dla kogo?

Szkolenie jest przeznaczone dla osób i firm, które chcą skutecznie wykorzystywać media społecznościowe do promocji, komunikacji i budowania rozpoznawalności swojej marki. Skierowane jest zarówno do początkujących, jak i tych, którzy już prowadzą działania w social mediach i chcą je uporządkować oraz rozwinąć.

Zakres szkolenia Marketing w Social Media

  • Wprowadzenie do social media – definicja, rola i znaczenie. Rola social media w marketingu i komunikacji (statystyki globalne i polskie, trendy).
  • Charakterystyka współczesnych mediów społecznościowych (z naciskiem na Facebook, Instagram, TikTok). Przegląd platform, charakterystyka, różnice, mocne i słabe strony.
  • Grupa docelowa – analiza, segmentacja, persony. Czym jest grupa docelowa, tworzenie person marketingowych, analiza zachowań odbiorców w Social Media
  • Strategia budowania marki w social mediach. Czym jest strategia, jej kluczowe elementy, warsztat jak rozpisać strategię krok po kroku. Przykłady skutecznych strategii marek.
  • Narzędzia wspierające – w tym AI w marketingu i social mediach. Przegląd narzędzi do planowania i analizy (Meta Business Suite, Canva, Hootsuite, itp.). Wykorzystanie AI w social mediach (ChatGPT, narzędzia graficzne, analiza trendów).
  • Tworzenie treści i storytelling w praktyce. Rodzaje treści w social mediach (grafika, wideo, live, stories, reels). Storytelling i content marketing. Ćwiczenia praktyczne – przygotowanie mini-kampanii.
  •  Planowanie i harmonogram działań w social mediach. Jak mierzyć efektywność działań w social mediach (KPI, zasięgi, zaangażowanie, ROI).
  • Podsumowanie, sesja Q&A, praca warsztatowa nad własnym planem

Co nas wyróżnia?

35 lat doświadczenia

Wiemy, że wykwalifikowana kadra to klucz do sukcesu przedsiębiorstwa, dlatego od ponad trzech dekad doskonalimy sztukę efektywnego uczenia i organizacji szkoleń.

Certyfikat jakości ISO

Ośrodek szkoleniowy posiada wdrożony i certyfikowany system zarządzania jakością, zgodny z ISO 9001:2015-10. Pomagamy zdobywać profesjonalną wiedzę oraz kwalifikacje uznawane na całym świecie.

Zapisz się na szkolenie

Imię i nazwisko

Email

Numer telefonu

Wiadomość

Wyślij
Wyślij
Form sent successfully. Thank you.
Please fill all required fields!

Subskrybuj nasz newsletter, aby być na bieżąco!

E-mail
Wielokrotny wybór

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci adresu e-mail w celu otrzymywania Newslettera od T-MATIC GRUPA COMPUTER PLUS Sp. z o. o. Zasady korzystania z usługi Newsletter'a w Polityce Prywatności

Subskrybuj
Subskrybuj
Form sent successfully. Thank you.
Please fill all required fields!

T-Matic Grupa Computer Plus Sp. z o.o.
ul. Malmeda 1

15-440 Białystok

 

tel. +48 85 74 89 155

email: szkolenia@computerplus.com.pl

INFO

FIRMA

Copyright © 2025 T-Matic Grupa Computer Plus Sp. z o.o.

Wszelkie prawa zastrzeżone.