Sztuka komunikacji i negocjacji

skuteczna komunikacja i budowanie relacji

Młody programista z laptopem podczas nauki JavaScript, otoczony ikonami kodu

Cena szkolenia

1320 zł

Data szkolenia: 2025 r.

Czas trwania: 12h

Forma szkolenia: stacjonarnie/online

Tryb szkolenia: popołudniowy/weekendowy

05 maja 2025

O szkoleniu

Szkolenie kierowane jest do osób, które poprzez efektywną komunikację chcą zwiększyć własną skuteczność w przekazywaniu informacji oraz słuchaniu innych, aby jak najbardziej efektywnie realizować zadania wymagające współpracy z ludźmi.

 

W trakcie szkolenia uczestnicy przećwiczą w formie warsztatowej umiejętności niezbędne dla maksymalizowania korzyści w sytuacji negocjacyjnej: prawidłowego konstruowania celu, określania BATNY, oraz umiejętności zmiany perspektywy negocjacyjnej. Zadbamy też o negocjacyjny arsenał: w części poświęconej przekonywaniu i językowi perswazji zajmiemy się wykorzystaniem w negocjacjach wiedzy oraz technik z zakresu neurolingwistycznego programowania. Popracujemy nad paletą technik negocjacyjnych każdego uczestnika, by zapewnić zarówno wzrost własnej skuteczności, jak również odporności na techniki manipulacyjne oponentów.

 

 

Kurs polecamy

  • Menadżerom i liderom zespołów – dla efektywnego zarządzania zespołem i rozwiązywania konfliktów.

  • Pracownikom działu HR – do skutecznego komunikowania się z pracownikami i rozwiązywania problemów wewnętrznych.

  • Sprzedawcom i specjalistom ds. obsługi klienta – do budowania relacji z klientami i rozwiązywania problemów.
  • Każdemu, kto chce poprawić swoje umiejętności interpersonalne – umiejętność efektywnej komunikacji jest przydatna w każdej sferze życia.

Zakres szkolenia

Komunikacja interpersonalna

  1. Czym jest komunikacja interpersonalna?
  2. Typy osobowości a styl komunikacji
  3. Poznanie swojego stylu komunikacji
  4. Komunikacja niewerbalna
  5. Bariery w komunikacji społecznej i ich przezwyciężanie
  6. Słuchanie jako element komunikacji
  7. Elementy asertywności w komunikacji
  8. Konflikty jako skutek trudności w komunikacji
  9. Wywieranie wpływu na innych poprzez komunikację

 

Negocjacje

  1. Dlaczego kompromis nie jest dobry – jak budować optymalne rozwiązania
  2. Jak uchronić się przed zawarciem niekorzystnego porozumienia
  3. Przełamać impas – Zmiana perspektywy negocjacyjnej
  4. Skuteczne przekonywanie i perswazja:
  5. Pacing i leading – dostrajanie się i prowadzenie
  6. Przeramowanie
  7. Kotwiczenie – uzyskiwanie dostępu do reprezentacji doświadczenia
  8. Język perswazji – ukryte pytania, postulaty konwersacyjne, truizmy, presupozycje
  9. Formy nacisku negocjacyjnego
  10. Techniki negocjacyjne – wiedza jest twoją najlepszą obroną.

Co nas wyróżnia?

35 lat doświadczenia

Wiemy, że wykwalifikowana kadra to klucz do sukcesu przedsiębiorstwa, dlatego od ponad trzech dekad doskonalimy sztukę efektywnego uczenia i organizacji szkoleń.

Certyfikat jakości ISO

Ośrodek szkoleniowy posiada wdrożony i certyfikowany system zarządzania jakością, zgodny z ISO 9001:2015-10. Pomagamy zdobywać profesjonalną wiedzę oraz kwalifikacje uznawane na całym świecie.

Zapisz się na szkolenie

Imię i nazwisko

Email

Numer telefonu

Wiadomość

Wyślij
Wyślij
Form sent successfully. Thank you.
Please fill all required fields!

Subskrybuj nasz newsletter, abya być na bieżąco!

E-mail
Wielokrotny wybór

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci adresu e-mail w celu otrzymywania Newslettera od T-MATIC GRUPA COMPUTER PLUS Sp. z o. o. Zasady korzystania z usługi Newsletter'a w Polityce Prywatności

Subskrybuj
Subskrybuj
Form sent successfully. Thank you.
Please fill all required fields!

T-Matic Grupa Computer Plus Sp. z o.o.
ul. Malmeda 1

15-440 Białystok

 

tel. +48 85 74 89 155

email: szkolenia@computerplus.com.pl

INFO

FIRMA

Copyright © 2025 T-Matic Grupa Computer Plus Sp. z o.o.

Wszelkie prawa zastrzeżone.